Inofficiell utställning i Karlstad

(Kenzo)

I dag har jag & matte varit på ännu en utställning.
Denna gång var det 'nästgårds', utställningen var i ridhuset på 4h-gården i Karlstad.
Vi åkte hemifrån vid kvart över åtta i morse.
 
I dag var vi tre gårdisar, jag och två tikar.
Tikarna jag ställdes mot var;
Folbert Afrodite SE 45504/2008 och Sjölyckans Mystiska Melissa SE21922/2013. Den senare, en tik efter Kitenga Mystify Matrix, har jag ställt mot en gång tidigare. Det var på Lillerud i höstas. Då var jag nästan på dagen fyra månader gammal och det var min utställningsdebut..
 
Matte säger att hon inte orkar berätta i detalj om dagen, för det skulle ta alltför lång tid
och vi är så trötta nu efter en låång dag...
Vi vill i alla fall nämna att det i dag fanns mycket som kunde ha varit bättre!
Det var rörigt och stundtals väldigt oorganiserat vilket vi och några till på olika sätt blev drabbade av,
väldigt trist!!!
 
Hur som helst...
 
Mina resultat;
BIR med HP
(matte tror att vi sen åkte ut som BIG-5 eller BIG-6 i gruppfinalen..?)
 Dagens domare;
Pia Larsson
 
Dagens kritik;
 
*********************************************************************************************
 
Efter en mycket lång dag i ridhuset så hämtade jag och matte upp Kovo & Izor för en tur i skogen. 
 
Vi mötte upp Pax & Kevin och deras matte Hanna.
Tillsammans gick vi en härlig tur på drygt en timme.
Det var precis vad jag och matte behövde efter denna dag!!
 
 
Tack kära vänner för sällskapet!
 
Tack och go'natt!!
 
/Kenzo
 

 

Kommentera inlägget här :