"Vem-är-MIN-hund?-kurs"

(Kenzo)

I kväll var det näst sista tillfället på "Vem-är-min-hund?-kursen"
som matte och jag har gått på Lundagårds hundskola.
 
Matte hade med sig kameran ikväll och fotade lite.
Matte själv säger att bilderna inte är bra,
men hon väljer ändå att publicera dem för att förmedla känslan från kvällens kurstillfälle.. 
 
Kursen går alltså ut på att våra mattar och hussar ska bli bättre på att 'läsa hund' och framför allt att de ska förstå vem just deras hund verkligen är.
Matte tycker det har varit en bra kurs med flera 'aha-upplevelser'.
Själv har jag inte gjort så mycket under kursen, i alla fall inte så mycket mer än att ha varit mig själv. :-))
 
Här kommer bilderna, håll tillgodo;
 
Kvällens första övning var 'hundmöte'.
 
Kvällens andra övnig var 'möte med Kalle Anka'. :-)
Här är filmen på Kenzos möte med Kalle Anka;
 
 
(De andra hundarnas Kalle Anka-möten finns oxå filmade.
Skriv en kommentar om Du vill att Din hunds möte oxå skall publiceras.)
 
 
Om någon inte vill synas på bild här i bloggen: bara att Ni hör av Er så tar matte genast bort aktuella bilder!
 
Tack för i kväll!!
 
/Kenzo
(& matte Linda)

Kommentera inlägget här :