Inofficiell utställning i Arvika

(Kenzo)
I går förmiddag var jag och matte i Arvika 'en sväng'.
Det var dags för ännu en utställning.
 
Denna gång fick jag stå på bordet (vilket jag inte fick när vi ställde ut på 4h-gården för 2 veckor sedan) när domaren 'klämde och kände' på mig.
Jag tror att matte var lite orolig för hur jag skulle sköta mig på bordet..?
Men vet Ni vad?!
Jag skötte mig- självklart- hur bra som helst!!
*nöjd*
 
Precis som för två veckor sedan var vi 5 st gårdisar anmälda till utställningen.
Det var nästan samma 'uppställning' som sist...
 
Jag tror faktiskt att gårdagens domare hade ett särskilt gott öga till mig.
Hon var rar och jag tyckte att det var helt OK att hon klämde och kände på mig.
Det gick bra för mig...
 
 
 
Dagens;

Domare: Nina Lönner Andersson
Resultat: HP, bästa hane och BIR
Kritik: "Trevlig hanvalp
Flat bred skalle
Trevligt uttryck
Fin siluett
Bra förbröst o bröstdjup för åldern
Vällagt kors
Bra benstomme
Härliga käcka rörelser
Mycket välpresenterad!"
 
Matte är väldigt nöjd... å jag mä! ;-)
 
 
/Kenzo

Kommentarer :

#1: sophia

ni är så duktiga! Och en väldigt duktiga matte som är en bra handler!:)

Svar: Tack!! 😊
Izor & Kenzo

skriven

Kommentera inlägget här :