En hel helg på Dog-o-rama väntar oss...

(Izor)

Precis som rubriken avslöjar så ska jag och matte tillbringa hela helgen på Dog-o-rama.
Vi ska vara med på en agilitykurs; "Avancerad Handling".
Det ska bli såå kul!!
Matte kikade tillbaka på bilder från förra säsongens träningar och tävlingar
och säger att hon längtar som tusan efter att vi ska komma igång igen!
Å jag kan ju inte annat än att hålla med! 
Jag vill ju 1000 gånger hellre hålla på med agilityn än att vara 'tvungen' att följa med matte ut på joggingrundor!
Den träningen kan hon gott göra utan mig!! ;-p
 
Matte har lovat att ta med kameran i helgen,
men när det är kurs brukar den glömmas bort,
så vi får se om det kan bjudas på några bilder här efter helgen..?
 
Några bilder från arkivet;
 En av alla tävlingar säsongen 2013, här är vi i Arvika.
 
Hoppas att Du, precis som jag, får en bra helg!!
 
/Izor
 

Kommentera inlägget här :