Agilityträning

(Izor & Kenzo)
I kväll åkte matte med oss till Kils BHK för att träna lite agility.
Det blev ett par härliga timmar med bra träning tillsammans med vänner.
 
 Jag (Kenzo) fick vara med och bygga banan och hålla koll innan träningen drog igång 'på riktigt'.
Jag tyckte att den lååååånga tunneln var himla skoj och sprang igenom den flera gånger.
Det som var nästan roligast av allt var att varje gång jag kom ur tunneln blev matte alldeles tokig och jätteglad,
jag fick godisar och hon lekte med mig!
Jag gissar att hon tyckte att jag gjorde nåt bra!? :-)
 
Jag (Izor) & matte fick träna på en bana/kombination som Felicia hade med sig.
Det var mkt handling i övningen!
Matte var nöjd med vad vi presterade och hon gav mig massa beröm.
Jag var duktig! :-)
*nöjd*
 
Alla foton på matte & mig, Izor, är tagna av Felicia.
Tack snälla för det!
(Förresten, matte säger att hon bjuder på alla fula miner och poser som hon gör på bilderna. ;-p *haha*)
 
 
 
 
 
Tack till Felicia, Daisy & Uma och Inga & Liston för träningssällskapet ikväll!!
 
 
/Izor & Kenzo

Kommentera inlägget här :