Långpromenad med ett avslutande spår, i skogen.

När matte kom hem från skolan strax efter lunch i dag så åkte vi till skogen.
 
Först gick matte ur bilen- utan mig! *hmpf*
Jag insåg dock ganska snart att hon gjorde det för min skull. Hon la' ju ett spår till mig!! :-)
 
När spåret var lagt så gick vi en härlig promenad i skogen.
 
Det var strålande sol och faktiskt väldigt varmt.
Matte sa att det var 18 grader och det var ju ett tag sen så det var vi inte riktigt beredda på.
*pust*
 
Vi gick en tur på 1,5 timme där i skogen innan det äntligen blev dags för mig att gå spåret.
 
Matte hade lagt ett ca 300m långt spår i dag också.
Det var två vinklar, en åt höger och en åt vänster, och jag klarade dem båda två galant!
Spåret tog mig ca 4min från start till mål.
(Matte glömde stoppa tidtagningen så vi vet inte så exakt.)
 
Under promenaden knäppte matte hundratals (!!) bilder,
men nu är det för sent att fixa med dem säger hon...
Jag bjuder på två bilder i a f;
 
 
/Izor

Kommentera inlägget här :