Fler bilder...

Från gårdagens agilityträning.
 
(Jag var väldans duktig på 'slalom' i går.)
Rundar pinnen på egen hand, med fokus på matte.
Å nästa pinne oxå.
Nu har jag ökat tempot lite, snart klar.
Jobbar på.
Å där kom det en köttbullebelöning. *yes*
Koncentrerar mig.
Jag tror jag börjar få kläm på detta nu.
Tre sista pinnarna oxå. Det går bra nu!
Snart belöningsbus.
JAA!!! Där satt den.:-)
 
 
(kombinationsträning)
Stanna, säger matte.
Själv är jag helt uppslukad av vad träningskompisen gör bredvid, vid slalompinnarna. :-)
Ok, matte väntar in min uppmärksamhet..
Åsså var det denna svängen igen, nu åt andra hållet.
Genom tunneln.
Full fart mot nästa hinder.
Å hopp.
 
(mer kombinatonsträning, andra hållet)
Jag måste vänta på startkommando.
Ok, kör!
Genom.
Ut.
'svängen'.
Jaa! Hela svängen.
Belöningshämtning! :-)
 
(mera kombination)
Väntar på startkommando igen.
Ok, kör!
Å hej, vad vi tar i. :-)
Genom.
Ut.
Mot slutspurten.
 
(å sista passet)
'svängen'
Ut.
Vänster, sista raksträckan.
Fram, fram, fraam!
Fram!
BRAAA!!
 
Ååh vad detta är kul!!!
 
/Izor

Kommentera inlägget här :