Agility

(Izor & Kenzo)
 
I dag började vi dagen med ett träningspass i ridhuset på 4h-gården i Karlstad.
Vi tränade tillsammans med Daisy, Uma & Felicia och Zack & Sofia.
Kenzo var såklart oxå med fast han fastnade inte på film. ;-p
 
Kenzo: jag fick träna lite slalom från båda sidorna. Vi tränade på både 4 och 8 pinnar.
Sen provade vi att springa genom en rak tunnel när jag och matte kom tillsammans i fart,
det gick lätt som en plätt! :-)
Vi tränade lite handling oxå. Det gjorde vi med hjälp av två hopphinder som stod i en 90-gradig vinkel mot varandra.
Även detta klarade jag fin-fint. *nöjd*
 
Izor: jag fick träna bana. Det var några klurigheter men de flesta löste jag bra.
Kanske liiite cred. till matte oxå..? ;-p
Precis som alltid så är det ju dock slalomen som ställer till det för oss. :-(
Här är iaf en lite film från morgonens träningspass;
 
http://www.youtube.com/watch?v=6xv0mPoUPSg
 
/Izor & Kenzo

Kommentera inlägget här :