Dagens träning

(Izor & Kenzo)

Efter att alla morgonbestyr var avklarade här hemma i dag
så packade matte in oss båda, sig själv och lilla-matte i bilen.
 
Vi skulle till 'klubben'!
 
Matte hade 'bestämt träff' med Daisy & Uma och deras matte Felicia, Bästa och hennes matte Maria samt Qase och hennes matte Anna.
Eftersom lilla-matte har sommarlov fick hon oxå hänga med i dag och hon var superduktig! <3
 
 
Matte säger att hon har känt sig lite 'knäckt' efter några tävlingar och träningar så det hon främst ville få ut av dagens träning var en bra känsla och gärna lite ökat självförtroende.
--> hon säger att båda grejerna uppnåddes!
 
Jag (Izor) fick köra en bana med 18 hinderpassager och jag satte den! :-)
 Tack till Anna som filmade oss.
https://www.youtube.com/watch?v=NZzAfknvs1c
Det var lite varmt idag, så jag tog med mig min favvo-leksak och la mig i skuggan inne i tunneln en stund...
 
Jag (Kenzo) fick oxå träna lite kombination i dag. Tjohoo va kul!!
Vi tränade även stadga i starten (vilket jag är bättre på än Izor) och lite slalom.
Tack till Felicia som knäppte några bilder på oss.
Matte blev superglad över de bilderna för hon tyckte att det såg ut som 'på riktigt'. :-)
 
 
Bästa & Maria tränade kombination och var idag bra som aldrig förr! *heja, heja*
Matte lyckades fånga dem på film. :-)
(Vi hoppas och tror att Maria är ok med att en filmsnutt publiceras här i bloggen..?)
https://www.youtube.com/watch?v=gAJWHqQ1TRA
 

Kommentarer :

#1: Alma

Kul att du har en blogg :), rolig läsning!

Svar: Hej!!
Å va kul att Du hittat hit! 😊
Å nästan ännu roligare att Du lämnat ett avtryck efter Dig. 👍
Hoppas nu vi kan träna tillsammans nån gng framöver!? 😃
Izor & Kenzo

skriven

Kommentera inlägget här :