Izor har numer känd mental status!

(Izor)

I lördags,
den tredje maj,
åkte jag och matte till Säffle BHK tidigt på morgonen.
 
Jag skulle visst genomföra ett MH.
 
Matte är mycket nöjd med hur jag skötte mig!
 
Hon säger att resultaten över lag var som hon förväntat sig,
men att det framför allt var två grejer som överraskade henne.
 
Det första var att jag lekte så fint med testfiguranten.
För det första brukar jag inte vilja leka med främmande leksaker- vilket jag gjorde.
Leksaken var dessutom rätt stor i förhållande till mig.
Å för det andra så brukar jag inte leka med främmande personer- vilket jag ocskå gjorde.
 
Den andra grejen som matte blev förvånad över var avståndsleken.
Jag tyckte nog att den där människan borta i skogsbrynet var lite märklig.
Så jag berättade för matte att jag såg henne, sen försökte jag 'skrämma' iväg henne.
Jag var inte ett dugg intresserad av att springa bort till henne och leka, inte ens när matte gick fram till henne,
så det så!
 
Nu har jag alltså genomfört ett MH och har därför känd mental status. :-)
 
Testprotokollet:
 
 
/Izor

Kommentera inlägget här :