Rallylydnad

(Kenzo)

I lördags, 8/3-14, var det dax för tredje tillfället på Rallykursen som jag går tillsammans med matte.
 
Totlat överraskade blev vi en stund in i träningen av att världens bästa Sophia stod brevid grusplanen och tittade på oss... 
Tack sötaste Du för att du tog dig en stund och kom förbi för att säga hej till oss!
Matte blev såå glad, för att inte tala om hur glad Izor blev. <3
Foto: Mys med bästa izor! 󾬖
(bilden är lånad av Sophia, men tagen av mig ;-) )
 
Jag tyckte så klart oxå att det var kul att du kom,
men jag känner dig ju inte riktigt lika bra som vad matte & Izor gör...
 
När vi var ute tog Sophia hand om mattes kamera och knäppte kort på mig & matte
och på våra kurskompisar. *tack*
 

Här kommer en bildbomb;
 
 
/Kenzo
 

Kommentarer :

#1: Sophia

Kul att de blev några bilder som funka! Herre Gud tror du måste lagt ut nästan alla?:😆 jätte kul att träffa er! Saknar er ju så:(

Svar: Det blev många fina!! Jag la en länk på Lundas rallysida oxå. Två av tjejerna ville låna bilder direkt, jag sa det var ok och att det är du som ska stå som fotograf. 😜 Det var inte alla bilder, bara hälften av dem... 😝
Ååh det var så kul att du kom förbi! Vi saknar Dig!! 💖
Izor & Kenzo

skriven
#2: Anonym

Underbara bilder på dem alla, men Kenzo har ju utvecklats väldigt fint, är intresserad av en bild på honom, som kommer alldeles innan frallan - mycket fint foto! Gärna ett av er två tillsammans, som du själv kan välja! Fint ekipage!<3<3<3 kram Lillemor

Svar: Hej Lillemor! Åh vad kul att du gillar det du ser. :-) Du kan ta bilden du vill ha direkt ifrån bloggen, skriv en källhänvisning (länk till bloggen) bara. Jag ska se i fall jag lyckas få någon fin bild på oss tillsammans.. :-)
Izor & Kenzo

skriven

Kommentera inlägget här :