Underbar promenad!!!

(Izor & Kenzo)
I går förmiddag var vi i skogen på en alldeles underbar långpromenad.
Vi gick tillsammans med Daisy & Uma och deras matte.
Vi knallade runt i skogen i ca 2 timmar. Vi gick bitvis på värgar och småstigar och bitvis knatade vi rätt ut i skogen.
Det var såå skönt i skogen och tillsammans med fina vänner kan det ju inte bli annat än bra!
 
Promenaden började kanske inte riktigt som matte hade önskat dock..?
Så snart vi kommit ur bilen så stack jag (Kenzo) nämligen.
Det var något som lockade såå på mig så jag kunde bara inte låta bli. :-/
När jag sen kom tebax så hade vi i alla fall underbara timmar i skogen.
 
Vi hittade och knaprade på tryffel även denna promenad.
Jag (Kenzo) har visst lyckats att lära de andra hundarna oxå, att hitta tryffel alltså. :-)
 
Några bilder från promenaden;
 
 
 
 /Izor & Kenzo
 
 

Kommentera inlägget här :