Nu är vi anmälda!!

(Izor & Kenzo)
En snabbuppdatering så här på kvällskvisten...
 
Denna veckan har matte anmält oss båda till aktiviteter. :-)
 
Izor:
Jag ska till Torsby och tävla agility med matte den 10 maj.
Där gör vi vår års-/ säsongsdebut.
Vi ska tävla en hoppklass och en agilityklass.
 
(bild: från ett träningstillfälle i juli 2013.)
 
 
Kenzo:
Jag ska visst iväg på utställning igen. 
Kalaskul å få göra saker tillsammans med matte, tycker jag!!
Vi ska till Mariebergsskogen i Karlstad, på cockerklubbens årliga 1:a maj utställning.
Eftersom min 1-årsdag, vid utställningens datum ,har passerat så kommer jag få gå i vuxenklass.
Detta blir nog den sista inofficiella utställningen som jag ska vara med på, 
sen blir det liksom 'på riktigt'. 
*lite läskigt*
 
 (bild: Skutberget, mars 2014.)
 
Så nu vet Ni när Ni ska hålla tummar och tår för oss! ;-p
 
/Izor & Kenzo

Kommentera inlägget här :