I dag har jag spårat igen...

I dag på förmiddagen åkte jag, matte & lillmatte till Camillas stall, där vi mötte upp henne.
Camilla skulle lägga ett spår åt mig så att det inte bara blir matte som går ut spåren.
 
Dagens spår blev ca 600 meter.
Matte glömde sin mobil så vi kunde inte mäta varken sträckan eller tiden..
Det var 4 vinklar i spåret och generöst med blod.
Liggtiden blev ca 2h.
Det har varit väldigt varmt hela dagen i dag och jag tyckte nog att det blev xtra slitigt att spåra i denna värmen.
Matte sa att det märktes på mig.
Jag hade lite svårt att koncentrera mig på ett ställe. Eller det är i a f vad matte säger, hon vet ju faktiskt inte riktigt vad det är jag gör där i spåret. Vi har ju inte riktigt 'det där' samspelet i spårandet- än! :-)
Jaja efter en bra stunds spårande (matte gissar på iaf ca 20 minuter) så hittade jag i a f fram till klöven och matte hade fått med sig alla 13(!) snitslar tebax, så något måste jag ju gjort rätt!?!!
 
Tack snälla Camilla!
Tack för att Du tog dig tid att lägga ett spår till oss.
Tack för att Du sen 'underhöll' lillmatte när jag skulle gå spåret.
 
/Izor
 

Kommentera inlägget här :