Första dagen i mitt nya hem...

(Kenzo)
I tisdags var alltså första dagen för mig tillsammans med min nya familj.
 
När min nya matte och jag kom hem så fick jag träffa resten av familjen;
husse, lillmatte & Izor- en hundkompis!!
 
Gissa om jag blev glad när jag insåg att det fanns en hund till i familjen!
 
Någon som är nästan lika bra som Izor är faktiskt lillmatte Inez.
Vi gillar varandra supermycket och det har vi gjort sedan första sekund då vi träffades.
Hon tycker om mig och jag tycker mycket om henne!
 
Matte fotade lite under min första dag här i nya familjen...
 
(OBS! Bilderna och dess rättigheter tillhör matte!
Vill man låna någon/ några bilder får man fråga först.
Glöm inte källhänvisningen!)
 
Håll tillgodo;
 
 
 Tror minsann jag kommer att trivas här!! :-)
 
/Kenzo
 
 
 

Kommentera inlägget här :