Förmiddagsträning! (del 2)

 
fortsättning på föregående inlägg...
 
(OBS! Bilderna och dess rättigheter tillhör, även i detta inlägg, min matte!)
 
Vad ska vi göra matte?
Jaha, ska vi oxå träna på 'stjärnan'.
Full fart.
Ooops, snäv sväng nästa.
Bäst att ha koll på matte!
Å nu då? Aha, den vägen!
(Styr med tungan...)
4 ben i luften :-)
Mitt i språnge,t å koll på vad matte har hittat på som nästa 'väg'...
Här blev det slalom mitt  'stjärnan'.
Matte jublade efter denna slalomen, för jag tog rätt ingång och började självständigt, framför matte!
Sen kom hon ikapp och jag fick min belöning! :-)
Kan själv! ;-p
Jobbar på...
Nu då?
Jaha, hoppa hindret rakt fram...
Jag fattar! Hoppar in i slalom'en.
Det skvätter vatten runt mig när jag 'dundrar' fram på den blöta gräsmattan.
Det bekom mig dock inte i dag, jag gjorde det jag skulle ändå!
Full fart.
Jag har fattat vad man ska göra här nu!
Fullt ös!!
*tjohoo*
Matte har kommenderat slalom och...
...jag finner ingången- självständigt, på avstånd! *stolt*
Jobba...
...jobba...
Jaaa!!!!!!!!!!!!!
 
/Izor

Kommentera inlägget här :