Bad


I torsdags förra veckan var jag, matte & Ambra nere vid Fryken och badade.

Matte hade varit ute och sprungit och det var S U P E R V A R M T ute, så hon tyckte att vi alla förtjänade ett dopp!

Ambra älskar att bada!
Jag tycker att det är ok. Man kanske kan kalla mig, hmm,  'skeptisk'..?
Fast jag överraskade i alla fall matte genom att frivilligt gå i vattnet och till och med simma!

Vi hade en jättehärlig stund tillsammans där nere på stranden.
Alldeles ensamma var vi, så vi hade gott om plats.
Jag och Ambra fick springa fritt och 'härja' precis som vi ville.
*nöjd*


matte tycker att jag ser så tokig ut när jag får mina 'psykbryt' :-)


skönt...


jag & Ambra leker


de fina omgivningarna vid 'vårat' hundbad,
inte så tokigt va'?!!

/Izor

Kommentarer :

#1: Lillemor

Underbara bilder, är det inte betydligt lättare med en bra kamera?? Härligt att kunna bada med hundarna, saknar det faktiskt, Abby skulle ligga i för jämnan! Ser skönt ut!:)

Upp med hakan/Kram

skriven

Kommentera inlägget här :