En heldag hos veterinären

 
I dag tillbringar jag min dag hos veterinären.
 
Jag ska bli HD-röntgad!
Det är superspännande och vi hoppas självklart på ett toppenbra resultat. :-)
 
********************************************************************
 
Tyvärr så kan jag nu berätta att min utställningskarriär är helt över. :-(
Redan innan den ens hann att börja...
 
Jag kommer heller aldrig att få bli pappa till en massa söta valpar. :-(
 
Detta är något som jag & matte hade hoppats på att själva få ta ställning till!
Men pga saker vi själva inte kunnat eller kommer att kunna påverka så har valet 'blivit gjort' åt oss...
 
Alldeles ofrivilligt, överraskande och mycket chockade har vi tvingats att inse att det tyvärr är så här verkligheten ser ut för oss.
 
När jag blivit HD-röntgad ska jag sövas för att genomgå en kastrering.
 
Matte är jätteledsen över detta och det är trist.
 
Hon säger att hon tror att jag kommer att må bättre och orka med livet även när det finns löptikar i min närhet i framtiden.
När Molly i grannhuset löpte för en tid sedan så hade jag det jobbigt och matte blev rätt orolig när jag inte ville äta och bara tjöt, gnydde och ylade (!) dygnet runt i flera dagar..
 
Så nu vet ni!
 
/Izor

Kommentarer :

#1: Anonym

Detta kommer blir så bra! Välkommen till klubben!<3 hälsningar din kompis Troy

Svar: Ja det hoppas och tror vi!!
Izor

skriven

Kommentera inlägget här :