Förmiddagspromenad i skogen

Tillsammans med familjen!
 
Vi började dagen med att åka till skogen, hela familjen i dag.
Ambra & jag ville ha en härlig stund och få busa av oss lite, å det ville de andra familjemedlemmarna oxå. ;-)
 
För i kväll ska matte & husse på kalas.
Det är faktiskt första gången sedan Inez föddes som de ska ut tillsammans, så jag hoppas xtra mycket på att de får en kul kväll!?!
 
Lillmatte, hon ska få sova hos mormor & morfar i natt, hon älskar att vara där.
Jag & Ambra vi stannar hemma och vaktar huset de timmarna matte & husse är på kalaset.
 
I morgon kan det bli ännu lite mera firande, då husses mamma snart fyller år.
Familjen är i Turkiet på hennes 'riktiga' födelsedag, så vi får passa på att fira henne innan de åker.
 
En riktig kalas-helg alltså! :-)
 
Några bilder från skogen;
 
Ambra älskar att vara i skogen!
Lillmatte filosoferar.
Jag har hittat en fin-fin pinne att gnaga lite på.
Vätskepaus.
Jag tycker att det är så fint...
Jag håller koll på skogen.
Matte & lillmatte myser i skogen.
Ibland behöver lillmatte hålla handen.
Å ibland  tycker hon att det kan vara skönt att få vila lite på pappas axlar.
Jag älskar naturen!
 
Ha en fin helg!!
 
/Izor

Kommentera inlägget här :