Linnebäck

I dag har heeela familjen varit på äventyr!

Matte packade en massa grejer, klädde sig i sina "hundtränarkläder" och stuvade in oss i bilen.
Det var fullt i bilen vill jag lova!
Lillmatte ska ju ha så himla mycket grejer med; vagnen och xtra kläder och massa mat etc etc...

Vi har varit på hundkurs i Linnebäck hela dagen!!

Det har varit jättekul, men nu är jag så trött så trött.
(Matte skriver åt mig , jag själv har tagit natten och krupit ihop i Ambras famn. *ZZzz*)

När vi kom fram var det valparnas tur först...


Matte kopplade mig och sa att det var dax för oss att träna..


Ut på plan å kolla läget..
Läskiga vovvar som skäller i sina burar bakom mig, då måste jag ju höja svansen lite..


Lillmatte var ju, som sagt, självklart med, men hon hade fullt upp med annat än att titta på mig..



Annika (dagens instruktör), jag gillar Dig!




"följa-övning"
(Hade hellre gjort det utan koppel. Förstår inte vitsen, jag bara trasslar in mig...)


Bea & Ludde


Ögonkontakt och tålmodigt väntande belönas!


Lyssnar på instruktioner.


Matte "hopsar" iväg. *kul*

Hon sätter sig ner. *hmm*

Å lägger sig ner!??!

Å hon ropar på mig-tjohooo!!!!!!
Jag kommer =)


Lite bilder från vår dag i dag. Nu orkar inte matte vara vaken längre heller.
Om tillfälle ges i morgon kommer det en fortsättning på dagens äventyr.

Dröm sött!!!

/Izor

Kommentera inlägget här :